Plus
Jiří Paroubek a Mirek Topolánek v duelu na Nově před volbami v červnu 2006 | Foto: Zbyněk Pecák, CNC / Profimedia
Vyhrocené emoce doprovázely volby v roce 2006. Ve vývoji politického marketingu v Česku přitom znamenají důležitý milník. Co nového radili stranám profesionálové ze zahraničí? Proč se objevily negativní kampaně? A jak volební stratégové rozdělují obyvatelstvo do skupin a jak na tyto skupiny cílí?
Jakub Horáček
Všechny epizody
Plus
Více z pořadu
Nejposlouchanější
-
Zrůda s tváří dědečka. Vražda barmanky odstartovala závod s časem pro olomouckou kriminálku
Kriminálka
-
Raymond Chandler: Španělská krev. Detektivní případ rafinovaného využití vraždy pro politické účely
Sobotní drama
-
Otýlie Vranská. Rozřezané tělo dívky v kufru je nejznámějším nevyřešeným případem české kriminalistiky
Kriminálka
-
Vojtěch Libich: Moje lepší já. Původní českou sci-fi čte Marek Lambora
Četba na pokračování
-
Werner Fritsch: Enigma Emmy Göring. Hana Maciuchová v titulní roli nejlepší rozhlasové hry roku 2010
Hra na neděli
-
Koleda z nebes. Radoslav Brzobohatý v dobrodružství dvou bratrů, kteří se tajně vydají za svým dědou do hor
Hra na neděli