Plus
Andrej Babiš propagující firmu Vodňanské kuře od firmy Vodňanská drůbež z holdingu Agrofert na fotografii z roku 2013, kdy ještě koncern oficiálně vlastnil. V roce 2017 jej pak vložil do svěřenských fondů | Profimedia
Když Andrej Babiš poprvé naznačil, že míří do politiky, začala se psát nová kapitola českého politického marketingu. Hnutí ANO změnilo, jak se v Česku dělají kampaně – od práce s emocemi až po používání dat a sociálních sítí.
Jakub Horáček
Všechny epizody
Plus
Více z pořadu
Nejposlouchanější
-
Zrůda s tváří dědečka. Vražda barmanky odstartovala závod s časem pro olomouckou kriminálku
Kriminálka
-
Raymond Chandler: Španělská krev. Detektivní případ rafinovaného využití vraždy pro politické účely
Sobotní drama
-
Otýlie Vranská. Rozřezané tělo dívky v kufru je nejznámějším nevyřešeným případem české kriminalistiky
Kriminálka
-
Vojtěch Libich: Moje lepší já. Původní českou sci-fi čte Marek Lambora
Četba na pokračování
-
Werner Fritsch: Enigma Emmy Göring. Hana Maciuchová v titulní roli nejlepší rozhlasové hry roku 2010
Hra na neděli
-
Koleda z nebes. Radoslav Brzobohatý v dobrodružství dvou bratrů, kteří se tajně vydají za svým dědou do hor
Hra na neděli