Pro a proti
Na modelu PPP stát neušetří, říká ekonom o výstavbě dálnic. „Neřeší údržbu,“ poukazuje konzultant
Pro a proti
Plus
Tento týden se pro řidiče otevřel nový úsek dálnice D4. Jde o první projekt, který vznikl ve spolupráci soukromého a veřejného sektoru, tedy jako PPP. Je to skutečně výhodné? „Základ je stejný. PPP model nemůže být levnější než ten státní,“ říká v pořadu Pro a proti ekonom investiční skupiny Natland Petr Bartoň. „Stát neřeší budoucí provozní náklady, u PPP je vše stanovné,“ nesouhlasí Jan Brázda z konzultační firmy PwC.
Jan Bumba
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Stačilo! a SOCDEM? Debata o „neortodoxním řešení“ a hodnotách
Pro a proti
-
Dálniční projekt PPP je pro stát výhodný, podpoříme lokální ekonomiku, objasňuje šéf firmy Eurovia
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Kateřina Perknerová: Kdo se umí domluvit, vyhraje
Názory a argumenty
-
Plzeň představuje nové trolejbusové linky pro Severní Předměstí. Jsou připraveny propagační jízdy
Zprávy pro Plzeňský kraj
-
Výstavba části D4 formou PPP je poctivě připravená, stát si dal záležet, chválí Šindelář zdopravy.cz
Speciál
-
Petr Voldán: Stejně to nikdo nedodržuje
Glosa dne aneb Co týden dal
-
Mezi Přerovem a Bochoří se jezdí po nové cestě. Silničáři ji vybudovali v rámci dostavby dálnice D1
Zprávy ČRo Olomouc
-
Těším se na autonomní auta, říká bývalý závodník Jan Charouz
Řečí peněz
-
Už o Vánocích na lyžovačku do Alp. Dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem bude hotová v prosinci
Zprávy z jižních Čech
-
Dáváte bacha? „Na rizika na silnicích připraví řidiče virtuální pomůcky,“ popisuje instruktor
Host Lucie Výborné