Hovory
Vybírám takové autory, kteří jsou mi i osobně sympatičtí, popisuje galerista Čučka
Hovory
Plus
„Cenu umění stanovuje trh, jde o nabídku a poptávku,“ vysvětluje galerista Edmund Čučka, který sběratelství vnímá i jako nikdy nekončící závislost. Jako dítě začínal u známek a trilobitů, pak postupně přešel k hodinkám až k současným známým autorům.
Petr Šimůnek
Přepis epizody
-
Galerista, který vnímá sběratelství jako nikdy nekončící závislost. Jako dítě začínal klasicky u známek a trilobitů, postupně přešel k hodinkám a dnes má slušnou sbírku toho nejlepšího ze současných autorů. Původně vystudoval právnickou fakultu, ale díky sběratelské vášni se postupně dostal k umění. Je ředitelem a společníkem pražské d se galerie, která se specializuje na současné evropské umění a je taky hostem dnešních hovorů. - ahoj.
-
Dobrý den. Ahoj.
-
Možná hloupá otázka, ale kdo by na ní měl znát odpověď? Jiný než galerista. Edmunde, jak se vlastně stanoví cena umění?
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Děkan ostravské Fakulty umění František Kowolowski: Chceme dobré umělce i profesionály
Vizitka
-
Jan Svěrák: Jak důležité jsou pro autora sny?
Hovory
-
Byl Schiele víc Rakušan, nebo Čech? K dějinám českého umění patří „neodpáratelně“, myslí si historik
Jak to bylo doopravdy
-
„Videohry jsou totálními uměleckými díly současnosti,“ říká hvězdný kurátor Hans Ulrich Obrist
Otevřené hlavy
-
Domy, které rezonují uměním
ArtCafé
-
Brunch česky? Víkendové debužírování. Jde o to nespěchat, usmívá se autor gastromapy Lukáš Hejlík
Host Lucie Výborné
-
Výpravná publikace provede příběhem malířství nejen odborníky, ale všechny milovníky umění
O knihách s knihovnicí
-
Ekonom: Vyšší deficit kvůli povodním možná nebude třeba. Pomůžou přebytky obcí i štědrá nabídka EU
Jak to vidí...
-
Tereza Kostková šla na pouť Toskánskem. „Chybí mi setkání se mnou. Potřebovala jsem být v tichu“
Blízká setkání