Reparát

V participativní výuce nejsou děti pasivní a učí se pracovat s vlastními chybami i ambicemi

Reparát

V participativní výuce nejsou děti pasivní a učí se pracovat s vlastními chybami i ambicemi
Matyáš Grimmich v podcastu Reparát

Plus

Děti a dospívající tráví ve škole podstatnou část svého života, mnohdy v pasivní roli. To může změnit program Řešíme společnou výzvu, který zdůrazňuje participativní přístup. Do škol ho pomáhá zavádět Nadační fond Eduzměna. Proč má smysl umožňovat dětem spolurozhodovat o tom, co se učí? „Když se děti aktivně zapojí, mají lepší pocit a víc si toho zapamatují,“ vysvětluje v pořadu Reparát Českého rozhlasu Plus Jaroslava Lázníčková, učitelka, která se do programu zapojila.
Markéta Vozková

Moderace: Markéta Vozková
Editace: Markéta Vozková
Sound design: Jaroslav Pokorný
Hosté epizody: 
Jaroslava Lázníčková, učitelka na Základní a praktické škole v Kutné Hoře
Matyáš Grimmich, spoluautor metodiky pro participaci dětí ve výuce Nadačního fondu Eduzměna
Klára Kolmanová, koordinátorka pro práci s dětmi a mládeží v Centru podpory vzdělávání Kutnohorsko

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu