Reparát
Nadání neznamená, že dítě zvládne cokoliv. Žáci i jejich třídy potřebují emoční a sociální podporu
Reparát

Plus
Může být nadání problém? Nadané děti často září ve třídě, ale zároveň se potýkají s výzvami, které mohou brzdit jejich potenciál. Práce s nadanými dětmi ve školách vyžaduje individuální přístup ve formě emoční i sociální podpory. „Děti rády pracují v blocích a na projektech, vše modelujeme na míru,“ přibližuje Tereza Martínková, ředitelka Základní školy nám. Curieových. V každém ročníku její školy vznikají speciální skupiny, kde žáci pracují s vyčleněným pedagogem. (Repríza)
Daniela Vrbová
Moderace: Daniela Vrbová
Editace: Markéta Vozková
Sound design: Jaroslav Pokorný
Hosté epizody: Petr Jíša, ředitel základní školy Vorlina, Tereza Martínková, ředitelka Základní školy, nám. Curieových, Lenka Ekrtová, ředitelka nadace RSJ
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Poradna: Když se nástup do školy úplně nepodaří
Poradna
-
Participativní výuka učí děti nakládat s chybou i ambicí
Reparát
-
Náš školní den vypadá jako váš víkend. Číst se děti naučí i bez školy, říká zastánkyně unschoolingu
Houpačky
-
Nadšení není všechno, zjistila účastnice kurzu pro asistenty...
Dopolední Radiožurnál
-
Děti potřebují podporu, výsledky ve škole jsou závislé na úrovni rodiny, připomíná dětský psycholog
Host Radiožurnálu
-
Šteffl: Na soukromé školy chodí i děti z rodin, které nejsou bohaté
Řečí peněz
-
Školní inspektor Zatloukal: Zavřené školy ovlivní perspektivy dětí
Interview Plus
-
Dětem musí být ve škole dobře, to není třešnička na dortu, ale korpus, myslí si koordinátorka
Dopolední host
-
V Plavsku dostávají děti vysvědčení se slovním hodnocením. Podle učitelů i rodičů je to víc motivuje
Zprávy z jižních Čech
-
Distanční výuka ukázala, jak jsou děti zahlcené množstvím učiva. Od září se to má změnit
Seriál Radiožurnálu