Reparát

Cílem hodnocení je formovat, ne držet v šachu známkami, vysvětluje expert

Reparát

Cílem hodnocení je formovat, ne držet v šachu známkami, vysvětluje expert
Hostem Reparátu je Karel Starý z Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a spoluautor knihy Hodnocení pro učení

Plus

„Držet známkami někoho ,v šachu‘ je degradace smyslu hodnocení,“ říká Karel Starý z Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a spoluautor knihy Hodnocení pro učení. V podcastu Reparát také vysvětluje principy takzvaného formativního hodnocení, nástroje pedagogické komunikace a zpětné vazby vyučujících se žáky. „Formativní hodnocení vede žáky k lepšímu výkonu a rozvíjí je podle jejich schopností, potřeb a možností,“ dodává. (V premiéře jste tento díl mohli slyšet v červnu.)
Daniela Vrbová, Markéta Vozková

moderace: Daniela Vrbová
editace: Markéta Vozková
sound design: Jaroslav Pokorný
hosté epizody: Karel Starý z Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a spoluautor knihy Hodnocení pro učení a Michal Orság ze vzdělávací organizace Edukační laboratoř

Více z pořadu

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu