Ranní interview

Hodnocení podle kritérií dává žákům jasný cíl. Pro vyučující je ovšem časově náročné, říká ředitelka

Ranní interview

Hodnocení podle kritérií dává žákům jasný cíl. Pro vyučující je ovšem časově náročné, říká ředitelka
Kriteriální hodnocení chování a teoretických předmětů v projektu vysvědčení JINAK

Radiožurnál

Jak si v pololetí vedli, zjistí žáci na vysvědčení i ze slovního hodnocení a grafických stupnic, kde jsou u předmětů rozepsané dílčí cíle. To je tzv. kriteriální hodnocení, ke kterému vytvořilo ministerstvo školství pro školy dva nové formuláře. „Kriteriální hodnocení používáme šestým rokem. Pro vyučující je náročné, protože kritéria je potřeba dopředu připravit, promyslet a žákům srozumitelně komunikovat,“ přibližuje Klára Koubská, ředitelka ZŠ Smart v Roudnici nad Labem.
Petr Král

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu