Ranní interview
Hodnocení podle kritérií dává žákům jasný cíl. Pro vyučující je ovšem časově náročné, říká ředitelka
Ranní interview
Radiožurnál
Jak si v pololetí vedli, zjistí žáci na vysvědčení i ze slovního hodnocení a grafických stupnic, kde jsou u předmětů rozepsané dílčí cíle. To je tzv. kriteriální hodnocení, ke kterému vytvořilo ministerstvo školství pro školy dva nové formuláře. „Kriteriální hodnocení používáme šestým rokem. Pro vyučující je náročné, protože kritéria je potřeba dopředu připravit, promyslet a žákům srozumitelně komunikovat,“ přibližuje Klára Koubská, ředitelka ZŠ Smart v Roudnici nad Labem.
Petr Král
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Spojila je i nevěra bývalých partnerů. A milenka nerozdělila. Příběh Lásky, která hory přenáší
Láska hory přenáší
-
Hodnocení na základě kritérií vypovídá o prospěchu víc než známka, porovnává ředitelka školy
Ranní interview
-
Virolog Grubhoffer: Nemocní raději zůstanou doma, než by šli na test
Interview Plus
-
Změna školství? Rok dva na to nestačí, říká analytička
Pro a proti
-
Šéf CERMAT: Přihlášky na střední školy v roce 2024 chceme digitalizovat a zavést prioritizaci škol
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Karel Čapek: Zločin na poště. Další z detektivních Povídek z jedné kapsy
Povídka na sobotu
-
Pedagog: Díky formativnímu hodnocení uvidí studující vlastní chyby. Porozumění je základ
Host Lucie Výborné
-
Petr Fischer: Pochvala Bekovi a jeho další roční šance
Názory a argumenty
-
V Královéhradeckém kraji je mezi žáky, stejně jako v minulosti, největší zájem o studium na gymnáziu
Zprávy pro Královéhradecký kraj