Vizitka
Součástí veřejného prostoru je i reklama, ale nemělo by se to s ní přehánět, říká popularizátor grafického designu Filip Blažek
Vizitka
Vltava
Spoluautor námětu série Identita o českém grafickém designu považuje zpracování českých učebnic za katastrofální a české turistické značky za geniální. Ve Vizitce vysvětluje, jak se dá zmírnit vizuální smog ve veřejném prostranství nebo proč je pro něj důležité zaznamenat drobné typografické detaily, které stírá globalizace. Ptá se Ondřej Cihlář.
Martina Rasch, Ondřej Cihlář
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Teoretička designu Kudrnovská: Česká učebnice je designový chaos, dětem komplikuje vzdělávání
Vizitka
-
Grafický design není žádné pozlátko. Logo je jen třešnička na dortu, míní Blažek, autor projektu
Hovory
-
Střed republiky nemusí být jen jeden. Centrální stezka Českem jich ukáže několik
Radioporadna
-
V přírodním parku Čeřínek stojí zvrásněná skalní hradba. Říká...
Česko – země neznámá
-
Designové panenky pomáhají dětem bez rodičů začít znovu. Projekt Helping Dolls čeká další dražba
Blog létajícího redaktora
-
Grafický design nás zbavuje existenciální tísně
ArtCafé
-
Novinářská fotografie vždy bývala spíše přehlížena, změnit to má také nová publikace Aleny Lábové
On Air
-
Diskuze Modeschau: Jak se prodává český šperk a móda?
Modeschau
-
České středohoří voní nejen na jaře. Přesvědčit se o tom můžete sami, nabízí Jiří Svoboda
Host Dopoledního expresu