V těchto týdnech si intenzivně připomínáme 30 let samostatné České republiky. Bilancujeme, jak jsme si polepšili, a porovnáváme se se Slovenskem. Před 30 lety jsme ale se ziskem samostatnosti ztratili oficiálně značku Made in Czechoslovakia. Tu jsme téměř století budovali, a proto se k ní nadále odkazujeme my i Slovensko a snažíme se logicky tento úspěšný brand vytěžit. Komu se to podařilo lépe a jak důležitá vlastně je národní značka země?
Václav Pešička

Hosté:
Martin Dvořák, náměstek ministra zahraničních věcí
Radek Špicar, viceprezident Svazu průmyslu a dopravy a viceprezident Konfederace evropského podnikání BusinessEurope
David Karásek, designér, místopředseda představenstva Asociace českého průmyslového designu
Helena Horská, hlavní ekonomka Raiffeisenbank

Nejposlouchanější

Souvislosti Plus

Souvislosti Plus

Politika, ekonomika, věda a společnost v souvislostech.

Více z pořadu

Více z pořadu

Nejposlouchanější

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu