Řečí peněz
Liberální demokracie prohrává, lidé jí nerozumí. Volby vyhrávají manipulátoři, míní marketér Šemelák
Řečí peněz

Plus
Na jedné straně populisté, na té druhé teoretizující intelektuálové. Tak popisuje současnou politiku nejen v Česku, ale i kdekoliv jinde Milan Šemelák, zkušený marketér a copywriter. Za dvě základní komunikační emoce v politickém marketingu považuje touhu a strach. „Barack Obama to se svým ‚yes, we can‘ postavil na touze. Lidé po tom toužili a chtěli s ním jít. Ale to je jeden z mála,“ připomíná heslo bývalého amerického prezidenta.
Robert Břešťan
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Petr Holub: Inflace vyhrává volby. Platí to i v Česku?
Názory a argumenty
-
Marketér Michopulos: Přežili jsme Husáka, přežijeme znovu Babiše s Okamurou a Moskvou v zádech
Osobnost Plus
-
Jan Kubáček: Josef Středula není upoceným odborářem. Šanci stát se prezidentem rozhodně má
Jak to vidí...
-
Čekání na prezidenta #33
Chyba systému
-
Populismus rozděluje lid proti elitě, vede k hromadění moci a zvůli, vysvětluje expert Walter Ötsch
Interview Plus
-
Populismus rozděluje lid proti elitě, vede k hromadění moci a zvůli, vysvětluje expert Walter Ötsch
Interview Plus s mysliteli
-
Novinářka Khazalová: Chceme-li zajišťovat dostupné bydlení, nemusíme za každou cenu stavět
Souvislosti Plus
-
Václav Souček: Opojné pocity
Glosa dne aneb Co týden dal
-
Ondřej Neff: Pitomci a politika
Glosa Plus