Radioporadna
Co dělat, když nejste spokojeni se službami? Existuje záruční doba? Vše se dozvíte v radioporadně
Radioporadna
Hradec Králové
V našem vysílání můžete najít pravidelný spotřebitelský servis, kdy odpovídáme na konkrétní dotazy. A velmi často se tam objevují otázky na reklamaci služeb. Co dělat, když nejste se službami spokojeni? Proto tomuto tématu věnujeme dnešní radioporadnu.
Jana Kudyvejsová
Přepis epizody
-
Posloucháte ČRo Hradec Králové? Jak dobře víte, tak našem vysílání můžete najít pravidelný spotřebitelský servis, kdy odpovídáme na vaše konkrétní spotřebitelské dotazy vždycky před půl šestou ráno a můžete to najít i v našem audio archivu na webových stránkách Hradec. Tečka. Rozhlas. Cz a velmi často se tam objevují dotazy na reklamaci služeb nebo prostě co máte dělat, když nejste se službami spokojení. A proto jsme se rozhodli, že tomu věnujeme celou dnešní rady. O poradnu, kde je dnes s námi Veronika, obrovská, odborná sociální poradkyně z Občanské poradny v Hradci Králové. Dobré dopoledne.
-
Dobré dopoledne. Nejdřív si pojďme ujasnit vlastně, jak je to vůbec záruční dobu a se zárukou, protože u zboží jako takového existuje dvouletá záruka a v té době ho můžeme reklamovat, měli bychom mít nárok na bezplatnou opravu. Pokud není možná, tak potom na ty další kroky existuje záruční doba i u služeb jako takových.
-
Co se týká služeb, tak tam ta záruční doba je trošičku specifická, dalo by se říct, že jako taková neexistuje, ale samozřejmě jsou tam pro spotřebitele náhrady nebo nějakým způsobem uplatnění, které si můžou nárokovat.