Quest
Split Fiction a kouzlo gaučového multiplayeru. Proč je lokální kooperace lepší než online?
Quest

Radio Wave
Split Fiction, nejnovější počin od studia Hazelight, opět potvrzuje, že se režisér a vývojář nehodlá vzdát svého vysoce specifického žánru: příběhových her, které jdou projít jen ve dvou. Po úspěších jako A Way Out a It Takes Two přichází s dalším titulem, který sází na intenzivní kooperativní zážitek. Jak se Split Fiction povedlo a jaké další gaučové multiplayery si moderátoři Questu zamilovali?
Jaromír Möwald, Lukáš Grygar, Šárka Tmějová
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Předělávka od podlahy: Final Fantasy VII Rebirth mění příběh jedné z nejlepších her všech dob
Quest
-
Krisi, kde to sakra jsme? Fanoušci hry Deltarune zaplavily internet memy
Fenomem
-
Nalezené peníze končívají na magistrátu
Krimipříběhy z kraje pod Ještědem
-
Kristina Žantovská: Velká divadelní loupež
Glosa Plus
-
Drogy, ekologický kolaps a spasitelé lidstva. V každé době žijeme trochu jako v Duně, teď asi nejvíc
Lit
-
Režisér Zelenka: Aby byla země světovým policajtem, musí mít morální kredit. Ten Amerika ztratila
Osobnost Plus
-
Střihač je ten, kdo skládá celý film tak, jak to herci zahráli a režisér viděl, říká Jan Mattlach
Hovory
-
Blade Runner 2049: Androidi sní o robotickém mesiášovi. A diváci o promyšlenějším scénáři
On Air
-
Podivný odkaz doktora Jekylla a pana Hyda. Rozhlasová hra živě!
Rozhlasová hra
-
Hana Frišonsová: upcyklace košil a Ouroboros Project
Modeschau