Osobnost Plus

Střední třída chce změnu. Nejen v USA má pocit, že už nemůže dosáhnout amerického snu, míní Fischer

Osobnost Plus

Střední třída chce změnu. Nejen v USA má pocit, že už nemůže dosáhnout amerického snu, míní Fischer
Komentátor Petr Fischer z časopisu Euro

Plus

Americké společnosti Amazon, McDonalds, WalImart a Ford a nově i Meta opouštějí iniciativy na podporu diverzity, rovnosti a inkluze. „S nástupem Donalda Trumpa sledujeme začátek nové éry i v podnikání,“ říká filozof a publicista Petr Fischer v pořadu Osobnost Plus Českého rozhlasu Plus. Podle něj střední třída ztratila pocit, že je možné dosáhnout amerického snu. Společnost se rozklížila. „Čím dál více prostoru dostávají lidé, kteří chtějí zatřást se současným světem,“ soudí.
Barbora Tachecí

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Plus. Jen několik dní poté, co technologický gigant meta oznámil ukončení programu na ověřování faktů, přišla tato společnost s oznámením, že ruší programy na podporu diverzity. Stejný krok oznámil taky Amazon, Walmart nebo McDonald's. Sedím a užívám si každou vteřinu, řekl podle The Financial Times konzervativní aktivista. Rolby Starbucks, který si připsal zásluhy za úspěšné kampaně proti těmto politikám ve společnostech jako Ford nebo Harley-Davidson. Filozof a publicista Petr Fischer dnešním hostem osobnosti. Plus. Vítám vás. Dobrý den. Dobrý den. Hezký den. Sklo jsem, přeje Barbora Tachecí.

  • Osobnost.

  • Tak Petře, končí jedna éra, nebo začíná končit jedna éra?

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu