Jak to vidí...

Potřebují i neziskové organizace dobrý marketing? Odpovídá Miroslav Čepický, ředitel komunikace Nadace rodiny Vlčkových

Jak to vidí...

Potřebují i neziskové organizace dobrý marketing? Odpovídá Miroslav Čepický, ředitel komunikace Nadace rodiny Vlčkových
Zbigniew Czendlik

Dvojka

Miroslav Čepický je držitel profesního ocenění Mluvčí roku 2022 v kategorii Nejlepší mluvčí veřejného a neziskového sektoru. Co ho baví na psaní a novinařině? Je možné někomu pomoct díky příběhu? Proč odešel z korporátu do neziskového sektoru? Potřebují i neziskové organizace dobrý marketing? Jak se dostal k projektu Nadace rodiny Vlčkových? Vítají lidé z Košíř přestavbu chátrající usedlosti Cibulka na dětský hospic? Zažívají rodiny s těžce nemocnými dětmi i radostné chvíle?
Zbigniew Czendlik

Více z pořadu

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu