Hovory
Klasický koncert se už nedá udělat bez sponzorů, stýská si šéf Českého národního symfonického orchestru Jan Hasenöhrl
Hovory
Plus
Jan Hasenöhrl má v Českém národním symfonickém orchestru už bezmála třicet let trojí roli: ředitele a zakladatele, prvního trumpetisty a hlavního manažera, který shání peníze. „Jediný zisk, který generujeme, je z nahrávání filmové hudby, případně té reklamní. Symfonická hudba se, bohužel, přestala točit v našem studiu před pár lety po katastrofě ve Fukušimě. Když nahrávací studio JVC kompletně zrušilo celou svou klasickou sekci. A my jsme s nimi dělali dvacet let,“ popisuje.
Vlastimil Ježek
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Dialog s Verdim? Ta představa mě baví. Doufám, že by to nebyl zapšklý dědek, směje se Ondřej Havelka
Apetýt
-
Pánové Hertl, Hudec a Hnilička v Rozhlasových láskách Jana Daleckého
Rozhlasové lásky
-
Měl jsem rád a mám. Do repertoáru mi skladbu doporučil výtečný kapelník Václav Hybš
Karel Gott - Zpátky si dám tenhle film
-
Host: muzikantka Anna Fusek
Hovory
-
Prožívám ve filharmonii nejkrásnější dobu, říká vedoucí skupiny viol ČF Jaroslav Pondělíček
Telefonotéka
-
Procházka New Yorkem i černošská modlitba – Jan Hasenöhrl v Rozhovoru měsíce
Jazz na druhou: Rozhovor měsíce
-
Jaromír Honzák: Se SOČRem zvítězilo mně nevlastní pozitivní myšlení
Jazzový podvečer
-
Worldbeat Zdeňka Přidala
Jazzofon