AI, umělá inteligence, generování, miss AI | Pexels, Licence Pexels, ©

Saša Michailidis se ptá výkonné ředitelky Asociace komunikačních agentur Kateřiny Hrubešové a technologického evangelisty a specialisty na AI v reklamě Jana Sudy. Umělá inteligence výrazně zasahuje do práce reklamních agentur. Jaké nástroje AI a k čemu v reklamkách využívají? Ohrožuje umělá inteligence práci copywriterů či grafiků? Jaké jsou naopak výhody používání AI v reklamní branži?
Lenka Buriánková, Saša Michailidis

Moderuje: Saša Michailidis

Editorka: Lenka Buriánková

Nejposlouchanější

Akcent

Akcent

Podcast, ve kterém si na jedno kulturní téma posvítíme z více úhlů pohledu. Poslouchejte od pondělí do pátku od 16:30 živě na Vltavě nebo ze záznamu na našem webu, v aplikaci mujRozhlas a na dalších podcastových platformách. 

Více z pořadu

Více z pořadu

Nejposlouchanější

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu